Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Ile kosztują zajęcia Ninja Kids?
W zależności od ilości wykupionych zajęć ceny wynoszą od 36,50 zł do 44 zł za jedną sesję treningową.
Szczegóły cennika znajdziesz zawsze w zakładce „Cennik”
Jak kupić karnet najtaniej?
Najtańsze są karnety semestralne i roczne. Nawet w wersji ratalnej są tańsze niż karnety miesięczne, a oprócz tego gwarantują ceny na cały sezon Ninja Kids 2022/23!
Płatność z góry: Formularz zamówienia
Płatność ratalna (+5,5% prowizji): Sportplay.pl
Szczegółowy cennik: Cennik
W jakim wieku dzieci przyjmujecie?
Przyjmujemy dzieci już od 5 lat, a rekrutację kończymy na 12 latkach.
Gdzie trenujecie?
W zakładce „grafik” znajdziesz zawsze aktualny rozkład zajęć Ninja Kids wraz z lokalizacjami.
Jak zapisać się na pierwsze zajęcia?
Wejdź w zakładkę „kup karnet” i wybierz „pierwszy bezpłatny trening”. Po uzupełnieniu formularza system przeniesie Cię do aplikacji WOD GURU. W aplikacji masz dostęp do grafiku, z którego możesz wybrać dogodny dla siebie termin.
Jak kupić pierwszy karnet?
Pierwsze bezpłatne wejście zakłada konto w aplikacji WOD GURU. Na stronie ninjakids.pl kliknij zakładkę „zaloguj się” lub skorzystaj z instrukcji na górze strony w zakładce „kup karnet”.
Po zalogowaniu się, rozwiń „menu” i wybierz zakładkę „karnet”. Następnie kliknij przycisk „przedłuż”. Z listy rozwijanej wybierz interesujący Cię karnet, a po wybraniu kliknij przycisk „kup karnet”. Przejdź przez pozostałe kroki płatności, aż dojdziesz do strony z podziękowaniem.
Kupując karnet na 4 wejścia, mogę przyjść na zajęcia częściej niż raz na tydzień?
Tak. Możesz je wykorzystać nawet w jednym tygodniu. Następnie kupujesz 4, 8 lub więcej wejściówek i wykorzystujesz kiedy chcesz. Ważne, aby wykorzystać je przed końcem ważności karnetu.
Czy muszę chodzić na zajęcia do wyznaczonej grupy?
Nie. Działamy jak siłownia. Zapisujesz się na dowolne zajęcia w dogodnym dla siebie terminie. Możesz wybierać dowolne zajęcia w swojej grupie wiekowej. Pełen harmonogram zajęć prezentujemy zawsze na podstronie grafik
Jak kupić karnet dla drugiego dziecka na tym samym koncie?
W aplikacji WOD GURU kliknij zakładkę „menu”, a następnie wybierz zakładkę „karnet”. Poniżej znajdziesz przycisk pod nazwą „dokup dodatkowy karnet”. Z listy rozwijanej wybierz opcję „karnet dla członka rodziny”.
Uzupełnij dane personalne oraz wybierz karnet. Po uzupełnieniu kliknij przycisk „kup karnet”. Przejdź przez kolejne kroki, aż do strony z podziękowaniem za płatność.
Od teraz na jednym koncie masz dwa karnety przypisane do osobnych dzieci. W kolejnych płatnościach nie korzystasz już z przycisku „dokup dodatkowy karnet” tylko z przycisku „przedłuż”. Przełączać między kontami możesz za pomocą przycisku „przełącz”.
Czy moje drugie dziecko może wykorzystać wejścia z karnetu brata/córki itp.?
Jeśli jedno z dzieci przychodzi na zajęcia sporadycznie, sugerujemy korzystać z jednorazowych wejść.
Przepisywanie wejściówek z karnetu na karnet jest bardzo czasochłonne, trudne do kontrolowania, oraz bardzo problematyczne pod kątem gwarancji, które oferujemy w standardowych karnetach.
Aby świadczyć usługi na wysokim poziomie, potrzebujemy wygospodarować jak najwięcej czasu na dopracowywanie planów treningowych, gier i zabaw. Z tej przyczyny staramy się jak najmniej czasu poświęcać na obsługę pojedynczych wejść na Ninja Kids.
Reasumując, niestety nie można przepisywać wejść. Warto jednak zapoznać się z naszą gwarancją przeniesienia, która ma punkty wspólne z tym zapytaniem. Jej opis znajdziesz w zakładce cennik
Czy otrzymam rabat na drugie/trzecie dziecko?
Niestety nie. Stawiamy na jakość, a obniżanie ceny zazwyczaj wiąże się z obniżeniem jakości. W zamian za powszechnie stosowaną przez innych politykę rabatową, postawiliśmy na rozbudowę dodatkowych usług, które służą społeczeństwu. Między innymi są to bezpłatne ogniska pomagające w integracji, budowaniu lepszych relacji i promocji aktywności fizycznej. Organizujemy marszobiegi dla osób początkujących, budujemy blog z rozwoju osobistego i wysyłamy wartościowe wiadomości o tematyce rodzinnej, psychologicznej i rozwoju osobistego dla klientów Ninja Kids.
Nie lekceważymy jednak rabatów całkowicie. Odwdzięczamy się niższą ceną dla osób, którzy traktują Ninja Kids bardzo poważnie. Stąd najniższe ceny są w karnetach rocznych, a najwyższe w jednorazowych wejściach.
Jak odrobić nieobecność na zajęciach?
Na koncie WOD GURU posiadasz wszystkie swoje wejścia, które możesz zrealizować w dowolny sposób. Wiesz, że Cię nie będzie na zajęciach? Nie zapisujesz się. Wiesz, że będziesz? Zapisujesz się i wykorzystujesz wejściówkę.
To co musisz śledzić, to termin ważności Twojego karnetu. Nie można wykorzystać wejść, jeśli termin ważności karnetu się skończy. Chętnie doradzimy jaki karnet wybrać, aby sposób zarządzania karnetem był dla Ciebie jak najbardziej dopasowany do stylu życia.
Nie będzie mnie na zajęciach, a nie chcę stracić wejścia. Co zrobić?
Informacje wstępne:
– Zapisujesz i wypisujesz się samodzielnie w aplikacji WOD GURU (Ty zarządzasz wejściami w Ninja Kids),
– zamrożenia karnetu zgłaszasz przez formularz kontakt na stronie ninjakids.pl
Karnet semestralny i roczny: nie zapisuj się na zajęcia w terminie, w którym Cię nie będzie. Jeśli już się zapisałeś/aś to wypisz się najpóźniej 60 minut przed rozpoczęciem zajęć. Jeśli termin ten upłynie, niestety wejściówkę taktujemy jako wykorzystaną.
Karnet miesięczny: skorzystaj z gwarancji zamrożenia. Napisz do nas, że chcesz zamrozić karnet na 3, 7, 14 lub inną ilość dni. W tym czasie Twój karnet będzie nieaktywny, a jego ważność wydłuża się o ten czas. Gdy wykorzystasz w pełni pulę dostępnych 30 dni na takie zamrożenia, to możesz ją odnowić za 50 zł.
Jednorazowe wejście: Wypisz się z zajęć w aplikacji WOD GURU. Wejście jest bezterminowe, także możesz przyjść w innym, dogodnym dla Ciebie terminie.
Bezpłatne wejście: Masz 1 miesiąc od rejestracji, aby takie wejście wykorzystać. Po upływie tego czasu, nie ma możliwości odzyskania wejścia.
Skończył się termin ważności karnetu. Czy mogę odrobić niewykorzystane wejścia.
Niestety nie. W zakładce „cennik” opisujemy różne rozwiązania płatności za karnety Ninja Kids.
Uwzględniają one niemalże wszystkie sytuacje rodziców, z którymi spotkaliśmy się w naszej działalności. Jeśli wejścia przepadły, to najprawdopodobniej masz źle dopasowany karnet do Twojego stylu życia.
Czym prędzej odezwij się do nas za pomocą zakładki „kontakt”. Pomożemy zmienić karnet na bardziej dopasowany do Twoich potrzeb na najbardziej pro-klienckich warunkach jakie tylko będą możliwe. Ze stratą wejść musisz się jednak pogodzić.
Czy mogę wypisać się z zajęć, które już się odbyły?
Niestety nie. Możesz wypisać się najpóźniej 1h przed rozpoczęciem zajęć. Trener zawsze jest przygotowany na grupę, która jest zapisana na zajęcia. Z uwagi na szacunek do pracy wykonywanej przez trenera nie pozwalamy na wypisywanie się później i odzyskiwanie wejściówek, bez względu na powód nieobecności.
Do kiedy trwa u was semestr?
Semestr Zimowy: 01.09 – 31.01
Semestr Letni: 01.02 – 30.06
Lipiec: brak treningów
Sierpień: karnety semestralne i roczne pozwalają na odrobienie niewykorzystanych wejść w tym miesiącu (warto jednak mieć na uwadze, że prowadzimy w tym czasie około połowę zajęć mniej niż w sezonie szkolnym)
Czym się wyróżniacie? Dlaczego mam wybrać was?
Stawiamy na pomaganie rodzicom w wychowaniu dzieci. Cenimy bezcenny czas rodziców, dlatego dojeżdżamy na zajęcia blisko ich miejsca zamieszkania.
Z dziećmi rozmawiamy normalnie, nazywając wiele rzeczy po imieniu bez zbędnego zmiękczania. Wprowadzamy dużo elementów dyscypliny połączonej z zabawą. Dbamy o integrację naszej drużyny poprzez realne spotkania w terenie, aktywne prowadzenie grup w mediach społecznościowych oraz dostarczamy wartościowej wiedzy za pomocą maila i innych narzędzi komunikacji.
Systematycznie wysyłamy anonimowe ankiety do naszych klientów, aby badać na czym im zależy i staramy się spełniać te prośby.
To co nas wyróżnia, to głębokie zrozumienie, że służymy drugiemu człowiekowi, dlatego należy robić to jak najlepiej. Masz tę pewność, że zadzwonisz do nas, to miło sobie pogadamy, poszukamy rozwiązań dla Ciebie indywidualnie. Nasza praca nie kończy się wraz z ostatnią sekundą zajęć Ninja Kids. Ninja Kids to więcej niż zajęcia ! To styl życia, który z pewnością musisz poczuć.
Podoba mi się to co robicie, ale nie stać mnie na karnet, jak możecie mi pomóc?
Formą społecznego działania Ninja Kids są:
– bezpłatne ogniska, na które gorąco zapraszamy,
– zajęcia Run Beach Morning,
– blog, dzięki któremu zrobisz bardzo dobrą formę.
Korzystając z powyższych bezpłatnych usług, dorzuć sobie zajęcia raz na miesiąc za 40 zł lub dwa razy na miesiąc za 80 zł. Wielu mentorów mówiło nam, że „lepszy jest niedosyt niż przesyt”. Możliwe, że taki niedosyt wywoła ogromną chęć samodzielnej pracy dziecka w domu, poza zajęciami i efekty będą znacznie lepsze niż u osób, które zajęcia mają łatwo dostępne.
Poza tym, rozwijamy się! Zastanów się, jak możesz przyspieszyć nasz rozwój. Jeśli uda Ci się to zrobić i więcej osób zacznie o nas mówić dobrze i w efekcie przychodzić na nasze zajęcia, to z chęcią nagrodzimy Cię wejściówkami :).
„Pustka to wysokiej jakości paliwo dla kreatywności”. Zawsze jest pozytywne rozwiązanie, wystarczy chwilkę się zastanowić. Mamy nadzieję, że do zobaczenia!
Jak podpisuje się umowę?
Podczas nabywania bezpłatnego wejścia, jednorazowych wejść oraz miesięcznych karnetów – akceptujesz regulamin, który jest tożsamy z zawarciem umowy. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest pozytywna weryfikacja transakcji w systemie WOD GURU.
W sytuacji karnetów rocznych oraz semestralnych informujemy o regulaminie oraz warunkach zawarcia umowy drogą mailową.
W sytuacji zakupu karnetów semestralnych i rocznych na raty, akceptujesz regulamin zawarty na stronie sportplay.pl. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest pozytywna weryfikacja transakcji na indywidualnym koncie PayU.
Czy zwrócicie mi pieniądze, jeśli wypowiem umowę?
Karnety miesięczne: w tym przypadku w zamian za niższą cenę za sesję treningową, zobowiązujesz się do płatności miesięcznej. Po wypowiedzeniu umowy masz obowiązek zapłacić jeszcze jeden raz za zajęcia. Nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystane wejścia.
Karnety semestralne i roczne: Zawierają 30-dniową gwarancję satysfakcji. Jeśli w tym okresie wypowiesz umowę, zwracamy pieniądze o wartości zakupionego karnetu pomniejszoną o wykorzystane wejścia (wejścia liczymy po stawce „jednorazowego wejścia”). Jeśli wypowiesz umowę po tym terminie, to powyżej opisaną kwotę otrzymasz w postaci „bonu podarunkowego”, który możesz odsprzedać, podarować lub wykorzystać w dowolnym terminie samemu.
Bon można wykorzystać na zajęcia Ninja Kids lub urodzinki Ninja Kids pomniejszając kwotę do zapłaty o jego wartość (nie więcej niż 100% wartości usługi).
Zalecamy szczegółowe zapoznanie się z karnetami na stronie „cennik”
Jak wypowiedzieć umowę?
Sposób wypowiedzenia zależy od rodzaju umowy. Szczegóły wybranych karnetów znajdziesz w zakładce „cennik”.
W skrócie:
– jednorazowej wejście: można zrezygnować natychmiast,
– karnety miesięczne: jednomiesięczny okres wypowiedzenia (wypowiadasz, płacisz jedną ratę o wartości karnetu na 4 wejścia, po czym zamykamy konieczność dalszych płatności),
– semestralny: 30 dniowa gwarancja satysfakcji (opis w zakładce „cennik”),
– roczny: 30 dniowa gwarancja satysfakcji oraz gwarancja przeniesienia (opis w zakładce „cennik”)